سردارمعروفی:

۶۷ موکب در گلزارشهدا کرمان درحال فعالیت هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فعالیت موکب های اربعینی برای حاج قاسم گفت: فرزندان شهدا حاج قاسم را عمو صدا می زدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مراسم گردهمایی فرزندان شهدا نظامی استان کرمان که در مصلی امام علی(ع) کرمان درحال برگزاری است، گفت: ۳ موضوع را در نظر گرفتیم  اولی مردمی بودن که امسال بالای ۸۰ درصد برنامه‌ها مردمی بود ، دومین کار توزیع برنامه‌ها را به طرف شهرستان بردیم و در تمام استان درگیر مراسم‌های سالگرد هستند و سومین موضوع محوریت کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است که یکی از مطالبات مردم است.

او با بیان اینکه پارسال ۵۵ ملیت و ۲۰۰ کشور به کرمان آمدند، به برنامه‌های سالگرد اشاره کرد و گفت: قبل از سالگرد برنامه‌هایی مثل دیدار با ۵۰۰ خانواده شهدا، نشست عشایر ۳ استان با محوریت شهید سلیمانی، یادواره شهید پورجعفری و برپایی سالگرد زلزله بم با شعار نقش حاج قاسم در زلزله بم برگزارشد.

به گفته سردار معروفی، طی هفته مقاومت برنامه‌های مختلفی در گلزار شهدا کرمان و برنامه‌های دیگر در بیت الزهرا در ۲ دهه فاطمیه برگزار می‌شودو اجلاسیه نهایی در مصلای امام علی (ع) برپا خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری ۹ هزار و ۲۰۰ یادواره شهدای خانگی می‌گوید: طی ایام سالگرد شهادت حاج قاسم ستاد اسکان با ظرفیت پذیرایی از ۲۰ هزار نفر تشکیل شده است و توزیع غذا نیز صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از راه اندازی ۱۰۰ موکب در شهرستان کرمان خبر داد و گفت: ۶۷ موکب در گلزار شهدای کرمان درحال فعالیت هستند.

او ضلع مهم سردار سلیمانی را مردم نوازی او عنوان کرد و گفت: طی هفته مقاومت برنامه‌های مختلف مردمی از جمله توزیع ۳۰ هزار کمک مومنانه و آزاد سازی ۶۳ زندانی و افتتاح پروژه ۶۳ آبرسانی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف و ... صورت می‌گیرد.

سردار معروفی از پیگیری طرح جامع گلزار شهدای کرمان که تا پایان ۱۴۰۱ انجام می‌شود، سخن گفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.