مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام مطرح کرد؛

افزایش ۱۰ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از افزایش ۱۰ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی ایلام طی سال جاری خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نورالله دلخواه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۸ میلیون و ۸۳۴ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام توسط دستگاه‌های تردد شمار این اداره کل به ثبت رسیده است که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

او گفت: محور ایوان –ایلام با بیش از یک میلیون و ۳۹۷ هزار و محور سرابله – ایلام با بیش از یک میلیون و ۲۹۱ هزار تردد، دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده‌اند.

دلخواه گفت: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه‌های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محور‌های مواصلاتی استان ۳ میلیون و ۲۶۶ هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او گفت: بیش از ۱۰۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار و همچنین سه تابلو متغییر در محور‌های مواصلاتی استان ایلام فعال می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان درخصوص اطلاع‌رسانی وضعیت جاده‌های استان است و به مردم توصیه می‌شود پیش‌از سفر حتماً از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.