مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی در شهر‌های مختلف استان مرکزی

مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی با حضور مسئولان کشوری در شهر‌های مختلف استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وحماسه ۹ دی و هفته بصیرت مراسم و همایش های مختلفی در شهرهای استان مرکزی برگزار شد.

اجرای سرود، سخنرانی، نقاشی زنده، تجلیل از فرزندان دانش آموز شهدای مدافع حرم و مداحی از برنامه‌های این همایش بود.

همچنین مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی به مناسبت دومین مراسم سالگرد عروج آسمانی سردار دل‌ها با حضور اقشار مختلف در سالن شهید فهمیده شهر خنداب برگزار شد.

سرهنگ گودرزی مقدم معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت: دشمن دنبال این است که مکتب شهید سلیمانی را در حد یک شخص عادی تنزل دهد و به تدریج این شخص را هم از ذهن مردم پاک کند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه ما نباید بگذاریم مکتب شهید سلیمانی و خود او کمرنگ شود و فعالیت‌های رسانه‌های دشمن علیه شهید سلیمانی باید با بصیرت خنثی کنیم حاج قاسم را یک مکتب دانست که دارای شاخصه‌هایی ممتازی بود.

سرکشی به خانواده شهدا در کمیجان

در راستای گرامیداشت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جمعی از مسولان شهر میلاجرد و شهرستان کمیجان از خانواد‌های شهیدان رضا اتابکی وشهید علی محمودی دیدار کردند

همچنین مراسم گرامیداشت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع محمد رسول الله شهر میلاجرد با خاطره گوئی سید علیرضا رفیعی رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم و با حضور مسولین شهر و شهرستان و اقشار مردم برگزار شد.

گرامیداشت سردار سلیمانی در دلیجان با حضور فرمانده دفاع مقدس

مراسم دومین سالگرد شهادت سردارسلیمانی با حضور اقشار مختلف و سردار نورخدا قاسمی از فرماندهان دفاع مقدس درمسجدجامع دلیجان برگزار شد.

سردار نورخدا قاسمی در این مراسم گفت: آمریکای جنایتکار با شهادت سردار سلیمانی مرگ خود را امضا کرد و با شهادت فرمانده سپاه قدس صدای نابودی نظام سلطه سریع‌تر از گذشته شنیده می‌شود.

سردار فرقانی میهمان مراسم سردار سلیمانی در خمین

در خمین مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور سردار فرقانی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد.

سردار فرقانی عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) در این مراسم دشمن شناسی، ولایت پذیری و دشمن ستیزی را از جمله معیار‌های مکتب سردار شهید سلیمانی بیان کرد و با اشاره به ۹ دی استمرار جهاد تبیین برای بی اثر سازی توطئه دشمنان و ادامه راه شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک اصل ضروری دانست.

حضور جانشین سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم محلات

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و حجت الاسلام خزیراوی جانشین سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مسجد القائم شهرستان محلات برگزار شد.

حجت الاسلام خزیراوی جانشین سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مکتب حاج قاسم را مکتب بصیرت دانست و گفت: از ویژگی‌ها و خصوصیات حاج قاسم بصیرت، ولایت پذیری و اعتقاد عملی به سیره و روش ائمه اطهار علیه السلام است.

سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریسم جهان و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سیزدهم دیماه ۹۸ با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

سردار سلیمانی بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود که ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.