ماجرای مرگ مادر دو قلوها در بیمارستان چه بود؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص فوت مادر باردار در ساری توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری -  دکتر تورج اسدی در خصوص فوت مادر باردار در یکی از مراکز درمان ساری با ابراز تاسف از این اتفاق تلخ گفت: متوفی خانمی ۲۸ ساله با حاملگی دو قلو حاصل از روش‌های کمک درمانی ناباروری IVF بود که سابقه یک نوبت بارداری در سال ۱۳۹۴ همراه با مسمومیت شدید بارداری منجر به از دست رفتن جنین داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: این خانم هفته ۲۴ بارداری خود را طی می‌کرد و تحت نظر یکی از بیمارستان‌های خصوصی ساری بوده و طی این مدت و در چندین نوبت به علت خونریزی در آن مرکز بستری شده بود.

او  ادامه داد: این مادر باردار در صبح روز بستری نیز یک نوبت خونریزی مختصر در منزل داشت که در نهایت در همان روز با شکایت خونریزی به بیمارستان مراجعه کرد و بلافاصله جهت انجام فوری اقدامات لازم درمانی بستری شد.

دکتر تورج اسدی گفت: در هنگام ارزیابی، وضعیت بیمار به طور ناگهانی و به سرعت به سمت وخامت می‌رود که با تشکیل تیم مادر پرخطر اقدامات درمانی ادامه می‌یابد و مادر به ICU منتقل می‌شود، اما متاسفانه اقدامات درمانی موثر واقع نشد و بیمار در نهایت فوت کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: روند بررسی علت یا علل فوت این بیمار توسط تیمی از کارشناسان و اساتید دانشگاه و پزشکی قانونی استان در جریان هست که اطلاعات تکمیلی بعدا اعلام خواهد شد

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار