ادعای وزیر خارجه آلمان در خصوص اعتمادزدایی ایران!

وزیر خارجه آلمان مدعی شد ایران اعتماد‌های زیادی را بر باد داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر خارجه آلمان در سخنانی ادعایی از هدر رفتن اعتماد‌ها به خاطر اقدامات ایران سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «آنالنا بائربوک»، وزیر خارجه آلمان پس از دیدار با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در امروز (چهارشنبه) مدعی شد ایران اعتماد‌های زیادی را هدر داده است و هشدار داد زمان زیادی برای احیای برجام باقی نمانده است.

او همچنین گفت: مذاکرات با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور وارد مرحله حساسی شده است.

اظهارات وزیر خارجه آلمان در حالی بیان می‌شود که مذاکرات با قدرت‌های جهانی از سوی مقامات کشورمان به منظور احیای برجام در وین در حال انجام است.

گفتنی است مذاکره کننده ارشد ایران در تازه‌ترین ارزیابی خود از روند گفتگو‌هایی که در وین با محور رفع تحریم‌ها جریان دارد گفته که مذاکرات مثبت و رو به جلو جریان دارد. او در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره نتیجه مذاکرات چند روز اخیر پرسید گفت که تلاش‌ها برای دست یابی به نتیجه جریان دارد.

دور هشتم مذاکرات وین از دوشنبه هفته گذشته (۶ آذر) آغاز شد. گفتگو‌ها طی دو روز گذشته با برگزاری دیدار‌های دو و چندجانبه میان هیأت‌های شرکت‌کننده در مذاکرات ادامه یافت و علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران با انریکه مورا، مذاکره کنندگان ارشد روسیه و چین و همچنین نمایندگان سه کشور اروپایی به طور جداگانه دیدار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۶ دی ۱۴۰۰
تخته گاز چرا ؟ چه عجله ای دارید ؟ چهار سال ما را سر کار گذاشتید حالا که باید حق بشنوید عجله دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۱۸ ۱۶ دی ۱۴۰۰
آقایان و خانمهای فعال باشگاه خبرنگاران جوان اول خدمتتون عرض کنم که در نوشتن و قید کردن تاریخها دقت کنید .نوشتید دوشنبه هفته گذشته 6 آذر .بخدا اعصابم خورد میشه .عزیزان در تایپ کردن دقت کنید.و موضوع دوم چرا همه خبرگزاریها خیلی گزارش در مورد این دور مذاکرات دارند ولی کلا تیم مذاکره کننده با رسانه های داخلی زیاد مصاحبه ای نکردند. ما مردم حق داریم بدونیم چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۱۶ دی ۱۴۰۰
مرگ بر المان

مرگ بر ژاپن

مرگ بر کره جنوبی

مرگ بر هند

مرگ بر هر نوکر امریکایی-غربی

مرگ بر مذاکره با غرب

ورود محصولات شما به ایران باید بصورت کامل نابود و منع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
راست میگه چون ما اول زدیم زیر تعهداتمون و اونا مجبور شدن تحریممون کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۶ دی ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشنا
۰۱:۴۴ ۱۶ دی ۱۴۰۰
این غربیها پس از خروج امریکا از برجام هیچ عمل مثبتی انجام نداده و مدت 4سال وقت کشی کرده اند حال که ایران برای دریافت منافع بر حق خویش تاکید دارد به ایران اتهام تلف کردن زمان را میزنند در حالی که پس از 8سال از امضای معاهده برجام تاکنون هیچ اقدام عملی از خود نشان نداده دست اخر هم به ایران اتهام تلف کردن زمان را میزنند تا ایران از حقوق قانونی خود بگذرد ایران نباید بهیچ عنوان از حقوق برجامی خود کوتاه بیاید تا از حقوق حقه خود بهره مند گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۵ دی ۱۴۰۰
راست می‌گه ما دوتا جنگ جهانی راه انداختیم و مفتضحانه شکست خوردیم
ما آدم‌ها رو تو کوره‌ی آدم سوزی انداختیم
ما پشت سر هم قرارهامون رو زیر پا گذاشتیم
اروپای وحشی با آلمان جانی قابل اعتمادن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ دی ۱۴۰۰
این تشنگان قدرت خیلی خود بزرگ بین و مغرور و ، خود خواه و نا محترم تشریف دارند. بد عهدی و بد قولی و سر کار گذاشتن های خود را فراموش کرده اند؟ نه فراموش نکرده اند و نکرده ایم اما حال که ایرانیان حقوق حقه خود را می خواهند می خواهند با تعجیل و هول کردن و تهدید و دست پاچه کردن ایرانیان را دچار اشتباهی جدید کنند . این وزیرک هم مشنگ تشریف دارند ، اگر ایران اعتماد زدایی هم کرده باشد مربان اعتماد زدایی شما و اربابتان بوده است ، خوب به عقبه تاریخی صد ساله خود و چهل ساله روابط با ایران و صدام و سلاح های شیمیایتان نگاه کنید و به عقبه رفتار هایتان در مورد برجام دقت کنید !! بخدا خجالت هم خوب چیزی است اگر وجدان داشته باشید ، تخته گاز دارید رو 85میلیون انسان می رانید و اعتراض دارید که جاده دست انداز دارد ؟ این دستنداز نیست .. . . این حقوق انسان و انسانیت است و شما چه ی فهمید حق و انسانیت چیست؟ در هر حال حق را از شما نا مردمان باید با چنگ و دندان و زور بازو گرفت چون شما غیر از این فهمی نداشته و ندارید تاریختان این را می گوید . در این راه دیگر به کفتار و شغال و نه به خود خواه مغرور بی وجدان سادیسمی اعتمادی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۷ دی ۱۴۰۰
شما همه چی رو با هم قاطی کردی. آلمان اون زمان با الان ۱۸۰ درجه فرق داره. این خانوم خودش صهیونیست و رفیق شفیق اسراییله و از هموناست که مدعی وقوع هلوکاست دروغین و معتقد به افسانه کشتن ۶ میلیون یهودی با حشره کش زایکلون بی و سوزوندن اونها در عرض کمتر از ۴ سال در حداکثر ۶۰ کوره است. در ضمن هیچکدام از جنگ‌های جهانی رو آلمان راه ننداخت. حتی جنگ جهانی دوم که سر قتل عام آلمانیهای دانزیک به دست حکومت لهستان و بر سر زمینهای دزدیده شده از آلمان شروع شد یه مناقشه بین دو کشور بود که انگلیس و فرانسه لعنتی اونو به جنگ جهانی تبدیل کردند.
آخرین اخبار