فرمانده مرزبانی ناجا:

امنیت امروز مدیون خون شهدا است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز امنیت پایدار کشور را مدیون شهدایی هستیم که در مرزهایمان جانفشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در یادواره شهدای مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: امروز نیرو‌های ما در حفظ امنیت مرز‌ها با اقتدار، شجاعت و صلابت ایستاده اند و با جانفشانی‌های خود حتی تا پای شهادت هم می‌روند و امنیت را برای کشور فراهم می‌کنند.

 رزمندگان مرزی چه در دوران دفاع مقدس و چه دیگر مواقع حساس در نقاط صفر مرزی در شرایط سخت در برابر توطئه‌های منافقان و جنایتکاران صهیونیستی که برای خاموش کردن چراغ اسلام از هر ترفندی استفاده می‌کنند با اقتدار حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: حراست و حفاظت از خون شهدایی که برای آسایش ما بار‌ها و بار‌ها فداکاری کردند وظیفه امروز مردم و مسئولان است.

 ثبت و انتشار خاطرات و وصیت نامه‌های این شهدا بهترین کار فرهنگی است و باید در جامعه برای نسل‌های جدید تبیین شود و در این میان آموزش و پرورش، صدا و سیما و نهاد‌های فرهنگی وظیفه سنگینی دارند.

 حضور فعال در فضای مجازی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت لازم است و اگر ما این فضا را خالی بگذاریم دشمن وارد شده و ذهن جوانان را منحرف خواهد کرد.

سرهنگ احمدی فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: از ۱۰ هزار شهید استان ۸۴۰ شهید از شهدای نیروی انتظامی و ۴۰ شهید از نیرو‌های مرزبانی هستند که بعد از دفاع مقدس به درجه شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار