پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده وارد سقز شد

آیین استقبال از پیکر تازه تفحص شده شهید توفیق احمدی امروز با حضور اقشار مختلف مردم سقز و مسئولان شهرستانی در محل پلیس راه سقز - سنندج برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - درمراسم استقبال از پیکر شهید توفیق احمدی فرماندار ویژه، شهردار، فرماندهان انتظامی و نظامی، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران سقزی حضور داشتند، شرکت کنندگان با اهدای گل و قرائت فاتحه به شهید «توفیق احمدی» شهید دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

شهید توفیق احمدی در سال ۱۳۶۳ توسط گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شده و در ارتفاعات چهل چشمه دیواندره به طرز فجیعی به شهادت رسیده بود.

مراسم استقبال از پیکر تازه تفحص شده شهید توفیق احمدی شامگاه چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه سنندج برگزار شد و پس از آن امروز پیکر این شهید دوران دفاع مقدس به زادگاهش سقز بازگردانده شد تا در آرامگاه شهدای شهرستان سقز تدفین شود.

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید تفحص شده کاسب شهید توفیق احمدی روز شنبه ۱۸ دی ماه، ساعت ۱۰ از سه راهی خیابان شهدای این شهرستان به سمت گلزار شهدا با حضور اقشار مختلف سقز برگزار می‌شود.

کردستان در دوران دفاع مقدس پنج هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و یادمان ۳۹ شهید گمنام نیز در این استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهید ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.