مصطفوی: گفته بودم شانس استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کم است

رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- داریوش مصطفوی درباره حذف باشگاه های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: گفته بودم شانس استقلال و پرسپولیس برای مجوز حرفه‌ای کم است اما شانس گل گهر بیشتر است. باید مسببان این فاجعه به وجود آمده را محاکمه کنیم. کسی که گناه کرده باید جوابگو مردم باشد. مدیران سابق این ۲ باشگاه مقصر حذف آن‌ها بودند، زیر را بدهی‌های باشگاه شان را پرداخت نکرده بودند. حذف این ۲ باشگاه ربطی به مدیر عامل‌های کنونی ندارد. باید بیشتر به این تیم ها در دولت جدید، توجه شود. سپاهان و فولاد از ۲ سال گذشته، مجوز حرفه‌ای خود را پیشرفته‌تر کردند اما سرخابی‌ها ۲ سال است مرتبط در حال عوض کردن مدیرعامل هستند.

او ادامه داد: در این ۲ باشگاه یک مدیرعامل ۶ ماه نمی‌تواند دوام بیاورد. یک سری مسائل را خودمان انجام ندادیم و پشت گوش انداختیم. فدراسیون هیچ نقشی در این موضوع نداشته است. در شرایط فعلی مقصر اصلی این فاجعه، آجورلو و صدری نیستند، بلکه مدیران دیگر نقش داشتند. باید در این ۲۰ سال، مالکیت این ۲ باشگاه مشخص می‌شد.

مصطفوی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با ما به دید همکاری و تعامل نگاه نکرد.بعضی از آدم ها هستند که دوست ندارند ورزش یا چیزهای دیگر، پیشرفت داشته باشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید کمی به استقلال و پرسپولیس رحم می کرد و به آن ها فرصت مجدد می داد. بالاخره آن ها هم زحماتی برای مجوز حرفه ای خود کشیدند. در آسیا می دانند در ورزش یا اخبار ما چه می گذرد، برای همین با ما همکاری دوستانه انجام ندادند و اذیت شدیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۸ دی ۱۴۰۰
آقای صدری آیا آقای مصطفوی لنگی در حذف تیمت نقشی نداشته است .
آخرین اخبار