مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون:

عزت و عظمت امروز جهان اسلام مدیون مکتب شهید سلیمانی است

حجت الاسلام محمدی گفت: مجاهدت‌های مکتب شهید سلیمانی راه و الگوه را برای آزادی خواهان جهان ترسیم می‌کند و امروز عزت و عظمت جهان اسلام را همه مدیون شهید سلیمانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون در مراسم شروه خوانی که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام حد مرز نمی‌شناخت.

او گفت: مجاهدت‌های مکتب شهید سلیمانی راه و الگوه را برای آزادی خواهان جهان ترسیم می‌کند و امروز عزت و عظمت جهان اسلام را همه مدیون شهید سلیمانی هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون گفت: مقام معظم رهبری دو شاخصه مهم در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را عنصر صدق در اخلاص و عمل یادآور می‌شود که امروز شاهد ملی‌ترین و امتی‌ترین راه در مکتب حاج قاسم برای جهانیان هستیم.

او گفت: در حوادث و رویداد‌ها تاریخی می‌بینیم و روز تشییع جنازه شهید سلیمانی از روزی ایام الله بود که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان و خصوصا دنیای اسلام درراه مبارزه با استکبار مصمم‌تر از گذشته کرد.

حجت الاسلام محمدی گفت: فلسفه شکل گیری حکومت اسلامی بر دو اساس استکبار ستیزی و استضعاف است که از وعده‌های الهی برای پیروزی در مقابل کفار است.

او گفت: راه و مسیر حاج قاسم سلیمانی دنباله رو و ادامه دهنده مسیر انبیاء و امامان ما است و همه موظف هستیم در راه تقویت جریان مقاومت قدم برداریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.