منصوریان: بازیکنان ما از جنس آبادان هستند و امروز جانانه بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: چند بازیکن را برای دیدار با نفت مسجد سلیمان در اختیار نداشتیم، اما دیگر بازیکنان جانانه و فیزیکی بازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازیکنان ما از جنس آبادان هستند و برابر نفت مسجد سلیمان فیزیکی و جانانه بازی کردند. چند بازیکن را در اختیار نداشتیم اما به ۳ امتیاز فکر می‌کردیم. در مسابقات قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم.

منصوریان درباره مشکلات مالی تیمش گفت: فرماندار به رختکن ما آمد و راحت و بدون حاشیه با بازیکنان ما صحبت کرد. او خوزستانی است و مشکلات آبادان را خیلی خوب درک می‌کند. فرماندار به بازیکنان قول داد با توجه به دستور استاندار در این هفته، مشکل نامه شورای تامین حل و پول به حساب باشگاه واریز شود. با توجه به اعلام آمادگی پالایش پخش برای پرداخت پول به حساب باشگاه، امیدواریم تا پایان هفته مشکلات مالی تیم ما رفع شود.

هفته گذشته بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود حاضر به تمرین نشدند و ۲ روز اعتصاب کردند. سرانجام بازیکنان این تیم با وعده‌های مسئولان برای دریافت مطالبات شان تمرینات خود را از سر گرفتند.

صنعت نفت تنها باشگاه لیگ برتری است که از ابتدای لیگ بیست و یکم حتی یک ریال هم به بازیکنان خود پرداخت نکرده است.

طبق قول مسئولان شهری و استانی آبادان، قرار است ظرف روز‌های آینده بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان صنعت نفت پرداخت شود.

به موجب تبصره بند «ب» ماده ۱۳ قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مصوب سال ۱۳۸۸، پرداخت هرگونه وجهی از محل بودجه کل کشور به هر شکل به ورزش حرفه‌ای ممنوع است. در قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور نیز که مصوب سال ۱۳۹۴ است، بر مفاد این تبصره با شدت بیشتری تاکید شده است. به همین دلیل وزارت نفت برای کمک مالی به باشگاه‌های تحت پوشش خود با منع قانونی مواجه است و این موضوع تیم‌های نفتی را دچار مشکلات فراوانی کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار