کارکنان راهور با تخلفات سد معبر برخورد می‌کنند

رئیس پلیس راهور شهر کرمانشاه گفت : کارکنان راهور با تخلفات سد معبر برخورد می‌کنند، اما مسئولان باید برای نمایشگاه‌ها مکانی خارج از شهر در نظر بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - عزیزی رئیس پلیس راهور شهر کرمانشاه گفت : طی امسال ۲۷ هزار و ۱۷۱ مورد در زمینه سد معبر اعمال قانون انجام شده است  بلوار گل‌ها با توجه به ازدحام جمعیت یکی از مکان‌های پرترافیک است و امسال ۱۰۳ هزار و ۳۶۲ مورد اعمال قانون توقف دوبله انجام شده است.

یکی از مشکلات شهرک مسکن نبود پارکینگ است از طرفی مبلغ جریمه‌ها بازدارندگی لازم را ندارد.

در سراسر کشور تنها در کلانشهر کرمانشاه ترافیک به صورت سنتی اداره می‌شود و با تغییر شهردار باید ترافیک به صورت هوشمند کنترل شود.

امکان استقرار مأمور راهنمایی و رانندگی در تمام نقاط شهر وجود ندارد سرقت تابلو‌ها یکی از معضلات است که مشکلات بسیاری را در نقاط مختلف شهر ایجاد کرده است.

در طول ۹ ماه امسال ۴۳ نفر از فوتی‌های تصادفات عابر بودند که در کمربندی شرقی و غربی رخ داده است به همین دلیل دوربین‌ها در این مکان‌ها مستقر شده‌اند و به زودی ۱۷ دستگاه دوربین ثابت با همکاری شهرداری نصب می‌شود.

در یکم آذر امسال نامه‌ای به دادستان در این زمینه ارسال و مقرر شد برای خودرو‌هایی که اقدام به این کار کنند یک هفته توقیف در پارکینگ، تعهد محضری و در صورت تکرار تشکیل پرونده اعمال شود.

از تاریخ مذکور ۱۱۲ مورد در این زمینه ثبت شکایت شده که خودروی ۳۵ مورد یک هفته در پارکینگ توقیف شد و مابقی در حال پیگیری هستند و شهروندان در صورت مشاهده اینچنین مواردی می‌توانند با شماره ۱۲۰ تماس بگیرند.

در هفته گذشته طرحی برای برخورد با خودرو‌های دارای شیشه دودی اجرا شد در ۹ ماه اول امسال ۹۹۹۰ مورد خودروی دارای شیشه دودی اعمال قانون شد و برخی به مراجع قضایی معرفی شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار