وصل بیش از ۲ هزار مشترک به مرکز هشدار الکترونیک مها در آذربایجان غربی

مدیر مرکز مها نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک در سطح استان تحت پوشش این مرکز هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - کاظم تقی زاده  مدیر مرکز هشدار الکترونیک نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک در سطح استان تحت پوشش این مرکز هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.

تقی‌زاده می گوید: راه‌اندازی سامانه مها برای حفظ امنیت اماکن تجاری، ساختمان‌های اداری، مناطق مسکونی در ایام مختلف سال به ویژه روز‌های تعطیل و یا در مواقعی که ساکنان در محل حضور ندارند، محقق شده است

به گفته وی با استفاده از سامانه مها حتی اگر مالک در محل نیز حضور نداشته باشد، بلافاصله موضوع به پلیس مخابره شده و پلیس در کمترین زمان در محل حادثه حضور پیدا می‌کند.

مدیر مرکز هشدار الکترونیک نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از مزایای مرکز هشدار الکترونیک اینست که در صورت بروز سرقت از مکان‌های متصل به مرکز هشدار مها، صحت آن احراز و در کمترین زمان، مالک و مبادی انتظامی را از وقوع سرقت مطلع می‌کند.

تقی زاده می گوید: افراد متقاضی با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی با مرکز هشدار الکترونیک استان می‌توانند فرم اولیه ثبت نام را دریافت کنند و پیمانکاران با حضور در محل، هزینه، محل نصب، سیستم‌ها را نیز مشخص می‌کنند.

انتهخای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.