تسهیل در مشکلات قضایی مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه امسال ۶۲ وکیل نیکوکار کمیته امداد استان با ۲ هزار و ۲۱۲ جلسه، پرونده حقوقی مددجویان را رسیدگی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان-  جواد کرانی گفت: در ۹ ماهه امسال کمیته امداد استان اصفهان در ۳۳ میز خدمت با بهره مندی از ۶۲ وکیل نیکوکار همه روزه در استان به مددجویان مشاوره حقوقی ارائه می‌کنند.

کرانی گفت: در این مدت ۸۶۲ پرونده حقوقی در قالب ۲هزار و ۲۴۰ خدمت شامل: تنظیم اظهارنامه، لوایح، دادخواست، شکواییه و حضور در جلسات دادرسی ارائه شده است.

کرانی گفت: ۳۹ نفر از مددجویان نیز از طریق کانون وکلا و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه، با استفاده از خدمات وکلای معاضدتی، پرونده‌های خود را در جریان رسیدگی گذاشته اند.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه آموزش مسائل حقوقی و مشاوره نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و کاهش پرونده‌های قضایی دارد، گفت:  امسال ۵۰ جلسه آموزشی در حوزه مسائل حقوقی برگزار و ۱۰ هزار و ۴۵۹ نفر از مددجویان آموزش رایگان دریافت کردند.

سال گذشته با امضای تفاهم نامه‌ای بین سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد و علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه مقرر شد خدمات و آموزش مسائل حقوقی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به صورت رایگان ارائه شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.