شناخت مکتب سردار سلیمانی راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه بابلسر شناخت مکتب سردار سلیمانی را راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-مصطفی بازوند در نشست روشنگری با موضوع مکتب شهید سلیمانی و دیپلماسی خارجی، گفت: وظیفه ماست تحقیق کنیم که مکتب شهید سلیمانی چه بود و بر اساس آن، راهکار ادامه مسیر انقلاب اسلامی چیست.

به گفته بازوبند اولین ویژگی شهید سلیمانی در دیپلماسی خارجی و مذاکره، خودساخته بودن است.

سردار سلیمانی یک الگو، اسوه، سبک و سیره بروز شده از اولیاءالله در عصر خودش بوده است.

تشییع باشکوه و میلیونی و همچنین برند و نام قهرمانی که از شهید سلیمانی به گوش جهانیان رسید، یک پیام داشت و آن این بود که حق از باطل مشخص شد.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: مکتب شهید سلیمانی؛ یعنی این مکتب دارای سیره اقتصادی، امنیتی، شخصی، فرهنگی، سیاسی، سیاست خارجی و دیپلماسی و سایر سیره‌هاست.

به گفته بازوند این فرمانده بزرگ همواره در نوک پیکار بوده است و همانند یک امام، لفظش همواره بیا بود و نه برو، چنین فرد شجاعی قطعا منافع ملی را زیر پا نمی‌گذارد.

اگر مجاهدت‌های میدانی سردار سلیمانی و قدرت منطقه‌ای ما نبود، همین نیم‌بند برجام هم محقق نمی‌شد.

در شرایط کنونی که جاهلیت مدرن و دیکتاتوری اقتصادی بر عالم سیطره پیدا کرده، آنچه که یک فرد چه فکر می‌کند و چطور می‌اندیشد و همچنین نظام ذهنی و فکری‌اش، تاثیرگذار بر دیپلماسی و مذاکره است.

به گفته فرمانده سپاه بابلسر کسانی که در اندیشه و در خودساختگی درونی همانند شهید سلیمانی، انقلابی هستند، می‌توانند با راه و روش و عملکرد خود، وضعیت اقتصادی کشورمان را که در طی ۴۳ سال اخیر در دست لیبرال‌ها، ترسو‌ها و رفاه طلب‌ها بود، نجات دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.