دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

دولت‌ها به تنهایی نمی‌توانند معضلات اجتماعی را سامان دهند

اسکندر مومنی گفت: هیچ دولتی به تنهایی نمی‌تواند معضلات اجتماعی از جمله معتادان متجاهر را سامان دهد و حضور مردم به ویژه خیرین برای سامان بخشیدن به این موضوع لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حوزه معتادان متجاهر تا حدی از بهره مندی کمک‌های خیرین مغفول مانده چرا که بستر‌های آن آماده نبوده است.

او گفت: خیرین در حوزه مدرسه سازی ورود جدی و موثری داشته اند، اما به موازات آن در حوزه ساخت اقامتگاه‌ها برای معتادان متجاهر اقدامات زیادی انجام نگرفته است در حالی که اگر یک فرد معتاد را بتوان نجات داد قادر به نجات چندین خانواده گرفتار در این بخش خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی: ساخت اقامتگاهی برای نگهداری از معتادان متجاهر اقدامی در جهت نجات انسان‌ها و برگرداندن آنان به زندگی درست در مسیر تعالی است به ویژه خیرین که از باب وظیفه اجتماعی و نگاه انسانی و اعتقادی خود وارد این مهم شده اند.

محمد حسین صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: هزینه اجرای این پروژه توسط نیکوکار ارجمند محسن کریمی طبسی که سفیر صلح جهانی نیز هست و پروژه‌های خیرساز زیادی را در خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، قم، گلستان، قزوین و برخی استان‌های دیگر در راستای کمک به آسیب دیدگان اجتماعی اجرا کرده تامین شده است.

برآورد هزینه ساخت اقامتگاه حسینیه حضرت علی اصغر (ع) اردوگاه حسن آباد ۵۰ میلیارد ریال است که توسط ایشان تامین می‌شود و ظرفیت پذیرش ۳۰۰ تا ۵۰۰ معتاد متجاهر را خواهد داشت.

 

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۲ دی ۱۴۰۰
باید جلوی معتادان گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۲ دی ۱۴۰۰
امیدواریم دیگر کسی معتاد نشود