جلوگیری ماموران پلیس ریگان از آتش سوزی تریلر حامل روغن

فرمانده انتظامی ریگان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی ریگان-ایرانشهر با هوشیاری خود مانع آتش سوزی یک دستگاه تریلر حامل روغن خوراکی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سرهنگ اسحاق دریجانی فرمانده انتظامی ریگان گفت: بامداد امروز یک دستگاه تریلر حامل روغن خوراکی در حالی که از ناحیه چرخ عقب دچار حریق شده و راننده آن نیز متوجه وضعیت خودرو نبود، به ایستگاه بازرسی منطقه"هشتصد متری" شهرستان ریگان نزدیک می‌شود .

به گفته دریجانی، این مساله توجه ماموران انتظامی که در حال انجام وظیفه و پایش خودرو‌های عبوری بودند را جلب می‌کند.

فرمانده انتظامی ریگان می گوید: ماموران انتظامی با دیدن این صحنه به منظور جلوگیری از آتش سوزی و دیگر حوادث احتمالی، بلافاصله با علامت دادن به راننده، این تریلر را متوقف و به سرعت با استفاده از کپسول‌های آتش نشانی موجود در ایستگاه اقدام به خاموش کردن لاستیک در حال حریق کردند .

به گفته او خوشبختانه آتش به موقع خاموش و از گسترش حریق به بار قابل اشتعال این تریلر جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی حافظ جان و مال مردم هستند گفت: این اقدام به موقع کارکنان انتظامی که به نوعی باعث نجات جان راننده و جلوگیری از حوادث بعدی شد تقدیر و تشکر راننده این تریلر، رانندگان عبوری و مردم حاضر در صحنه را در پی داشت و یک بار دیگر نقش حضور و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی را جلوه گر شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نجات جان ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار