نام نویسی سفر به عتبات تا اواسط بهمن ادامه دارد

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت نام نویسی برای عتبات عالیات تا اواسط بهمن ادامه دارد و ظرفیت کاروان ها بعد از این تاریخ اعلام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-محسن ساغرچی گفت: با توجه به انعقاد قرارداد با شرکت‌های عراقی، و با اعلام ظرفیت سفر تا اواسط بهمن ماه، مسافران علاقه‌مند به سفر عتبات می‌توانند با مراجعه به کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او گفت:امکان ثبت نام از اوایل آذر ماه فراهم شده است و تا اواسط بهمن ماه ادامه دارد و از این پس قرارداد با شرکت‌ها به صورت ۲ماهه تمدید می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: در این دوره از اعزام، سفر عتبات فقط از طریق هوایی امکان پذیر است و عراق هنوز اجازه‌ای در باب سفر‌های زمینی صادر نکرده است این درحالی‌است که خبر‌هایی از بازگشایی راه زمینی برای اعزام به عراق در بهمن ماه به گوش می‌رسد.

ساغرچی گفت: هزینه‌های سفر هوایی از هشت میلیون و ششصد هزار تومان، تا نه میلیون و پانصد هزار تومان است وهمچنین هزینه سفر بازگشت زمینی تا حدود هفت میلیون و چهارصد هزار تومان در نظر گرفته شده است؛ طبق مصوبات کرونایی با توجه به نگرانی‌های مسافران  ارائه کارت واکسن و همچنین آزمایش  پی سی آر مسافران در فرودگاه امام خمینی و عراق الزامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.