حسینی: تیم‌هایی مانند مس رفسنجان و گل گهر به فوتبال ایران کمک می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- جدید سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اظهار داشت: فشردگی بازی‌ها در این فصل تیم‌ها را اذیت کرده است. با این حال پیکان و مس رفسنجان تمام توان خود را می‌گذارند تا از آخرین بازی نیم‌فصل با موفقیت بیرون بیایند.

نیم فصل اول لیگ بیست و یکم فردا با برگزاری ۸ دیدار به پایان می‌رسد.

حسینی درباره سفر طولانی اعضای تیم پیکان برای بازی با مس رفسنجان گفت: مسافتی طولانی را با پرواز طی کردیم و سپس یک سفر زمینی داشتیم. فردا هم باید به شهری برویم که ارتفاع زیادی دارد. این موضوع با توجه فشردگی بازی‌ها بازیکنان را خسته می‌کند.

اعضای تیم فوتبال پیکان برای بازی با مس رفسنجان با هواپیما به کرمان رفتند، سپس با سفری زمینی به سیرجان رسیدند و فردا هم باید به شهر سرچشمه بروند.

او درباره سابقه مربیگری خود در کرمان و شناختی که از تیم‌های این شهر دارد گفت: کرمان در بحث تیمداری و امکانات خوب است. مس کرمان، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در استاندارد‌های فوتبال ما جزو تیم‌های متمول و خوب محسوب می‌شوند و می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند.

حسینی ۲ فصل پیش هدایت مس کرمان در لیگ دسته یک را برعهده داشت، اما در نهایت گل گهر و آلومینیوم به لیگ برتر صعود کردند و شاگردان حسینی به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانستند جواز حضور در لیگ بیستم را کسب کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار