ذخیره سازی کالا‌های اساسی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: کالا‌های اساسی به مقدار مورد نیاز مردم در انبار‌های این اداره کل ذخیره شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - نعمت الله تقی زاده گفت: کمبودی در زمینه کالا‌های اساسی مردم وجود ندارد و در صورت تشخیص استاندار چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس کمیسیون تنظیم بازار، این آمادگی وجود دارد تا اقلام ضروری مردم به بازار تزریق شود.

چهارمحال و بختیاری در زمینه ذخیره سازی گندم و آرد در شرایط مطلوبی قرار دارد و به طور روزانه آرد مورد نیاز توسط ۹ کارخانه فعال استان تولید و در اختیار متولیان قرار داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


برگزاری کارگروه آرد و نان در چهارمحال و بختیاری

کارگروه آرد و نان در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، بروجن، سامان و بن با حضور سرپرست اداره کل غله استان برگزار شد.

هدف از برگزاری این کارگروه نظارت دقیق بر توزیع آرد، سهمیه آرد خبازان، نظارت دقیق بر فعالیت خبازان، آرد عشایری و مناطق سخت گذر بود.

به گفته نعمت الله تقی زاده، نظارت دقیق بر توزیع آرد تخصیص داده شده به شهرستان‌ها یکی از انتظارات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط، همراه با سیستم نظارتی و فرمانداری شهرستان باید در این زمینه اهتمام بیشتری بورزند.

با توجه به سیاست‌های شرکت بازرگانی دولتی ایران، در راستای نظم، رسیدگی و نظارت مطلوب بر خرید و فروش گندم، آرد و نان، سامانه یکپارچه‌ای طراحی شده که از روز شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ در استان راه اندازی می‌شود.

هدف از اجرای این طرح نظارت و کنترل شفاف تر، رفع عیوب و نقاط ضعف سامانه‌های قبلی است.

این سامانه از بروز مشکلات احتمالی در این زنجیره جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار