رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد:

جاده مشهد- چناران نیازمند ساخت تقاطع غیر هم‌سطح است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد، از نیاز جاده مشهد-چناران به ساخت ۲ تقاطع غیرهم‌سطح خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حسین شیرمحمدیان گفت: گره‌های ترافیکی در قطعه نخست جاده مشهد-چناران نیازمند ساخت ۲ تقاطع غیرهم‌سطح است.

او گفت: به دلیل وجود شهر جدید گلبهار، شهرک صنعتی و کارخانه‌های تولیدی در حاشیه جاده مشهد-چناران معمولا تردد روزانه در ساعات هفت تا هشت، ۱۳ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۱۹ بسیار پرحجم است.

 اقدام رانندگان در تغییر مسیر و دور زدن در این بزرگراه پرتردد موجب ایجاد توقف خودروها، انسداد و گره ترافیکی می‌شود عمده این گره‌ها در محدوده میثاق در کیلومتر پنج و در محدوده سه راه فردوسی در کیلومتر ۱۱ بزرگراه مشهد به چناران ایجاد می‌شود که کندی و اتلاف وقت زیادی را برای خودرو‌های عبوری در این مسیر ایجاد می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: میزان تردد ۲۴ ساعته در این بزرگراه را ۴۲ هزار دستگاه خودرو است و  تنها راه چاره برای تسهیل تردد در گره‌های ترافیکی یادشده ایجاد تقاطع غیر همسطح است.

شیرمحمدیان گفت: در حال حاضر شهرداری مشهد تا محدوده سه راه فردوسی که در حوزه راهداری قرار دارد، اقدام به اخذ عوارض شهری کرده و پروانه ساخت و ساز صادر می‌کند لذا مطابق وعده شهرداری منطقه هشت شایسته است پیگیر ساخت تقاطع غیرهمسطح در محدوده سه راه فردوسی نیز باشد.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد، از محدوده کارخانه شیر پگاه در کیلومتر ۱۵ بزرگراه مشهد - چناران در عمل ترافیک خودرو‌ها روان شده است و دیگر در این مسیر شریانی و مهم با گره‌های ترافیکی مواجه نیستیم.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار