صدور گواهی استاندارد برای جایگاه سی ان جی نوروزیان قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از دریافت گواهی استاندارد جایگاه سی ان جی جمهوری از سازمان ملی استاندارد در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - اسماعیل عرشیان گفت : هر ساله جایگاه‌های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به منظور همخوانی با قوانین جدید استاندارد توسط بازرسان اداره کل استاندارد مورد بازدید قرار می‌گیرد و سازمان تاکسیرانی موظف است برای  رفع ایرادات سیستم ایمنی این جایگاه‌ها و همخوانی آن‌ها با قوانین و مقررات استاندارد اقدام کند.

پس از بازدید بازرسان سازمان ملی استاندارد از جایگاه‌های سی ان جی نوروزیان و دریافت گزارش این بازرسان، تعمیرات اساسی کمپرسور‌ها (دستگاه فشرده کنندۀ گاز) انجام شد و برای رفع ایرادات نازل ها، دیسپنسرها، شلنگ‌ها و سیستم ایمنی در این جایگاه اقدام و در نهایت گواهی استاندارد آن برای سال ۱۴۰۰ دریافت شد.

 به زودی دو دیسپنسر (دستگاه توزیع کننده سوخت) جدید نیز به جای دیسپنسر‌های قدیمی و مستهلک در این جایگاه راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به این که ۴۰ درصد از خودرو‌های دوگانه سوز استان در شهر قزوین سوختگیری می‌کنند اذعان کرد: سازمان تاکسیرانی دارای ۸ جایگاه گاز سی ان جی است و روزانه ۱۵ هزار خودرو در این جایگاه‌ها سوختگیری می‌کنند.

 از این جایگاه ها، گواهی استاندارد ۷ جایگاه دریافت شده و دریافت گواهی استاندارد تنها جایگاه باقی مانده، جایگاه شهید صیاد شیرازی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار