سارقان لوازم داخل خودرو در کرج دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند ۲ نفره سرقت لوازم داخل خودرو که در مناطق شمالی کرج اقدام به ۴۰ فقره سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -  سرهنگ محمد نادربیگی  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق شمالی شهر کرج از جمله عظیمیه، جهانشهر و حسن آباد، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می گوید: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه ۲ نفره در نیمه‌های شب با پوشاندن سر و صورت خودرو‌های فاقد لوازم ایمنی را شناسایی کرده و با روش تخریب شیشه اقدام به سرقت لوازمی از قبیل ضبط و باند و ابزار آلات آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز عنوان کرد: بلافاصله اطلاعات به دست آمده از تحقیقات میدانی کارآگاهان در اختیار کلیه کلانتری‌های حوزه‌های سرقت قرار گرفت که یک روز پس از اعلام موضوع، گشت کلانتری ۱۲ چمران یکی از سارقان را حین سرقت دستگیر و متهم را برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که متهم دستگیر شده از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار سطح کرج است، گفت: نامبرده در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بوده، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۴۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

او با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم عنوان کرد : در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعدادی لوازم خودرو سرقتی کشف شد، خاطر نشان کرد: با شناسایی همه مال باختگان این پرونده، متهمان با پرونده تشکیلی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.