سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

سه هزار عنوان برنامه دهه فجر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

سیدمحمد سلطانی گفت: سه هزار عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ویژه ایام الله دهه فجر در قالب ۲۲ کمیته تخصصی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی گفت: ایام الله دهه مبارک فجر، متعلق به آحاد مردم است و ویژه برنامه‌های گرامیداشت این ایام نیز با حضور و محوریت مردم و با همراهی آنان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 فضاسازی شهری و محیط اداری با استفاده از پوستر، بنر و نصب پرچم جمهوری اسلامی، استفاده از گزیده بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سربرگ مکاتبات اداری، دعوت از سخنران و کارشناسان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در فضای مجازی و تهیه بروشور ویژه نامه و کتاب‌های مربوط و توزیع آن در بین همکاران اداری از مهمترین برنامه‌های اجرایی در استان است.

بر پایی نمایشگاه، دستاورد‌ها و افتخارات در محل نهاد ها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید در دستور کار تمامی نهاد‌ها قرار گیرد و با این راهکار باید دستاورد‌های نظام و انقلاب را برای مردم ترویج کرد.

برگزاری نشست‌های تحلیلی و مثبتی با موضوعات مرتبط به صورت مجازی نیز توسط شورای هماهنگی با همکاری سپاه جوادالائمه استان و سایر اردوگاه‌های بسیج در تمامی پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود ضمن اینکه در این ایام مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار‌های مطهر شهدا، افتتاح ده‌ها واحد تولیدی، اجرای طرح ختم قرآن، دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های عمومی است.

انتهای  پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.