فهرست اولیه تیم ملی فوتبال عراق اعلام شد

فهرست تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار با تیم ملی ایران منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال عراق، فهد طالب، علی یاسین، حسن احمد، احمد ابراهیم، مناف یونس، میثم جبار، مصطفى ناظم، شیرکو کریم، سامح سعید، حسن رائد، منتظر محمد جبر، محمد علی عبود، احمد فاضل، یاسر قاسم، سجاد جاسم، احمد یاسین، حسین علی، احمد فرحان، حسن عبد الکریم، علا عباس و علی یوسف، تیم ملی عراق را در مسابقه تدارکاتی مقابل اوگاندا همراهی خواهند کرد.

سپس با اضافه شدن لژیونرها، تیم ملی عراق  راهی تهران می‌شود و برابر شاگردان اسکوچیچ قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


همچنین سرمربی تیم ملی عراق از خانواده زیدان اقبال بازیکن دورگه عضو باشگاه منچستریونایتد تشکر کرد و گفت: آن‌ها تلاش زیادی برای پیوستن زیدان به تیم ملی عراق داشتند و از آن‌ها قدردانی می‌کنم. او یک استعداد بزرگ است و باید به بهترین شکل از وجود چنین بازیکنی استفاده کنیم.

تیم ملی فوتبال عراق باید ۷ بهمن به مصاف تیم ملی ایران برود.

پتروویچ گفت: برای تیم ملی ایران احترام زیادی قائل هستیم، اما از آن‌ها نمی‌ترسیم. عراق در هر بازی برای کسب پیروزی به میدان می‌رود و هدف دیگری ندارد. شرایط در مسابقه با ایران هم همینطور است. به بازیکنانم اعتماد دارم و باور دارم که می‌توانند در این بازی پیروز باشند و ما را به بازی پلی‌آف و جایگاه سوم جدول گروه برسانند. صعود به جام جهانی و حضور در این جایگاه در گروی این است که نتایج دیگر بازی‌های گروه هم به سود ما باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار