عملیات ۱۲۵ برای مهار آتش سوزی خودروی سواری

یک دستگاه خودروی سواری در کمربندی جوادیه واژگون و چهار سرنشین نوجوان آن نیز به سختی مجروح و روانه بیمارستان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد، در تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ از وقوع حادثه رانندگی در کمربندی جوادیه خبر دادند که بدنبال این تماس، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ را به محل حادثه اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به هنگام حرکت در مسیر ناگهان به علت سهل انگاری از مسیر اصلی منحرف شد و به شدت با موانع حاشیه بزرگراه برخورد کرد و سپس بر روی سقف واژگون شد.

به دنبال  این حادثه رانندگی، چهار سرنشین نوجوان خودرو، دچار مصدومیت جدی شدند و در داخل اتاقک خودرو بدام افتادند که قبل از رسیدن تیم امدادی  افراد حاضر راننده را  از خودرو خارج کردند.

نیرو‌های آتش‌نشانی بلافاصله پس از چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر و بعد از ایجاد حریم ایمنی در محل وقوع حادثه، مصدومان را به عوامل اورژانس تحویل و خودروی واژگون شده را به حالت اولیه باز گرداندند.

مصدومان پس از انجام معاینات اولیه از سوی عوامل اورژانس برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند و آتش‌نشانان نیز پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح جاده از بقایای به جا مانده از این تصادف به عملیات خود پایان دادند.

خودروی تصادفی برای بررسی علت وقوع این حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.

عملیات ۱۲۵  برای مهار آتش سوزی خودرو سواری

یک دستگاه خودروی پراید که در کنار خیابان در شهرک انجیره  به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد، شهروندان  با مشاهده این آتش سوزی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه  ۸ را به محل حادثه در شهرک انجیره اعزام كردند.

در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید که در حاشیه خیابان متوقف بود از قسمت اتاقک دچار آتش سوزی شده بود.

با توجه به خروج دود و آتش بسیار زیاد از داخل اتاقک این خودرو، آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی، آتش سوزی خودرو را مهار کرده و مانع از سرایت شعله های آتش به محیط اطراف شدند.

نیروهای آتش نشانی پس از مهار شعله های آتش ، محل حادثه را ایمن سازی كرده و سپس این خودرو را برای انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار