محور‌های شریانی و اصلی استان قزوین باز است+فیلم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از باز بودن محور‌های اصلی و شریانی و بسته شدن ۱۶۶ راه روستایی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - جواد حق لطفی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته شاهد برف و کولاک در تمامی محور‌های مواصلاتی استان قزوین بودیم و راهداران در حال برف پاشی و بازگشایی مسیر‌ها بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی محور‌های شریانی و اصلی استان قزوین باز است و نیرو‌های راهداری همچنان در محور‌های مواصلاتی برای برف روبی و نمک پاشی حضور دارند.

حق لطفی تأکید کرد: در گردنه‌های الموت، کوهین و آوج در استان قزوین شاهد پدیده مه و کاهش دید افقی هستیم و از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از هزار و ۲۰۰ تن نمک و ماسه در راه‌های استان قزوین برای جلوگیری از یخ زدگی پخش شده است.

 ۱۶۶ محور و راه روستایی استان قزوین مسدود است و از ساعاتی دیگر راهداران برای بازگشایی راه‌های روستایی استان به این مناطق اعزام می‌شوند.

 رانندگان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت قبل از سفر، در تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان قزوین، کسب اطلاع کنند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، با توجه به دمای منفی ۹ درجه در گردنه‌های استان قزوین و همچنین جاده‌های روستایی، رانندگان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند و برای تردد در این محورها، حتماً از باز بودن جاده‌ها اطمینان حاصل کنند.

 
قدردانی شهروند قزینی از تلاش راهداران
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.