ارائه ۵۹۷ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد قزوین

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۹ ماه امسال ۵۹۷ خدمت حقوقی به مددجویان و نیازمندان در سراسر استان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - سمیه عباسی گفت :  در ۹ ماه امسال ۱۰۸ پرونده مددجویی در اداره حقوقی تشکیل و مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است و با توجه به فرآیند رسیدگی به پرونده‌های قضایی، ۲۲ مورد آن به نتیجه رسیده و مختومه شده که از این تعداد هفت مورد منجر به سازش شده است.

همچنین در این مدت ۴۸۹ خدمت شامل مشاوره تخصصی حقوقی، تنظیم اظهار نامه، دادخواست، شکوائیه و لایحه دفاعیه، شرکت در جلسات دادرسی، سازش، صدور رای و  اجرای احکام  به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.

خوشبختانه کانون وکلا و کانون کارشناسان رسمی دادگستری در تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات وکالتی و مشاوره‌ای به مددجویان ارائه می‌دهند که برای این منظور هم مددجویان برای دریافت خدمت به این بزرگواران معرفی می‌شوند.

 در این مدت نیز ۴۳ پرونده به کانون وکلا ارجاع شده است تا از خدمات وکالت تسخیری بهره‌مند شوند ضمن این که ۲۵۴ مورد مشاوره حقوقی از سوی وکلا به نیازمندان و مددجویان ارائه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.