مدیر کل انتقال خون استان کرمان از برگزاری پویش اهدای خون بانوی ایرانی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان کرمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - ایرج شکوهی ، ضمن تبریک فرا رسیدن خجسته سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر از برگزاری (پویش اهدای خون بانوی ایرانی) به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از دوم تا هشتم بهمن ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان کرمان خبر داد.

اوگفت: فرهنگ سازی برای اهدای خون باید از خانواده‌ها آغاز شود و بانوان به عنوان بهترین مروجان فرهنگ اهدای خون در خانواده و جامعه هستند.

مدیر کل انتقال خون استان کرمان افزود: خانه‌ای که از نعمت حضور یک مادر اهداء کننده خون بهره‌مند باشد، همانند یک پایگاه در ترویج فرهنگ اهدای خون است.

به گفته او حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۶۵ سال و برای اهداء کنندگان مستمر تا ۷۰ سال، حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم، تعداد دفعات اهدای خون برای آقایان سالی چهار بار و برای بانوان سال سه بار است.

شکوهی گفت: تمامی مراکز اهدای خون سراسر استان آماده خدمت رسانی به بانوان دیار کریمان که مایل به پیوستن به این پویش هستند می‌باشند و اظهار امیدواری کرد که شاهد حضور پررنگ بانوان کرمانی در این پویش باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.