لیگ برتر فوتسال؛

ملی حفاری اهواز بعد از مدت‌ها پیروز شد

هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با پیروزی مدعیان به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، امشب با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ آغاز شد.

مجتمع فردوس قم یک - گیتی پسند اصفهان ۷

در اولین بازی، ۲ تیم مجتمع فردوس قم و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۷ بر یک از سد نماینده قم عبور کند. گیتی پسندی ها با این پیروزی ۴۶ امتیازی شده و هم چنان در صدر جدول قرار دارند.

سن ایچ ساوه ۵ - چیپس کامل مشهد صفر

تیم سن ایچ توانست در این مسابقه با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد. سن ایچ با این برتری ۴۱ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

راگای تهران یک - کراپ الوند قزوین ۳

شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و با ۴۳ امتیاز جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص دهند.

زندی بتن کلاردشت ۴ - سپاهان اصفهان صفر

 زندی بتن توانست با نتیجه ۴ بر صفر از سد حریف خود عبور کند. شاگردان رضا لک در تیم زندی بتن کلاردشت با این برتری ۲۳ امتیازی شده و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند.

ملی حفاری اهواز ۳ - فولاد زرند ایرانیان ۲

تیم های فوتسال ملی حفاری اهواز و فولاد زرند ایرانیان امشب مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت ملی حفاری بعد از مدت ها موفق شد به پیروزی دست پیدا کند. نماینده اهواز در بازی با فولاد زرند موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲شکست دهد. ملی حفاری با این پیروزی که به دست آورد ۱۱ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

شهروند ساری ۳ - مقاومت البرز ۶

شاگردان فرهاد کشاورز در تیم مقاومت البرز توانستند با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را از پیش رو برداشته و با ۴۰ امتیاز جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص دهند.


بیشتر بخوانید


مس سونگون ۴ - فرش آرای مشهد ۲

در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال هم تیم های مس سونگون و فرش آرای مشهد رو در روی قرار گرفتند و در پایان مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. مس با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول جای گرفت.

هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم بهمن ماه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار