یحیی سریع:

توصیه می‌کنیم شرکت‌های خارجی از امارات خارج شوند

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، از شرکت‌های خارجی خواست از سرمایه‌گذاری در کشور ناامنی مانند امارات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پس از جنایات تجاوزکارانه امروز آمریکا، عربستان و امارات به مردم عزیزمان، به شرکت‌های خارجی در امارات توصیه می‌کنیم که از امارات خارج شوند و در کشوری ناامن سرمایه‌گذاری نکنند.»

یحیی سریع تأکید کرد که تا زمانی که حاکمان امارات به تجاوزات خود علیه مردم یمن ادامه دهند، این کشور ناامن خواهد بود.

پیش از این نیز محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرده بود که این حمله، ذات پلید کشور‌های متجاوز را نشان داد. کشور‌های متجاوز هرچقدر هم که مرتکب قتل عام شوند، مردم یمن تسلیم نشده و در مقابل آن‌ها زانو نمی‌زنند.  

از طرفی دیگر، شورای عالی سیاسی صنعا نیز سکوت شرم‌آور بین‌المللی در قبال جنایات تجاوزکارانه به مردم یمن را محکوم و اعلام کرد که قتل عام و هدف قرار دادن زیرساخت‌ها بدون مجازات نخواهد ماند و به همه متجاوزان با قدرت پاسخ داده خواهد شد.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که امروز منابع خبری از قطع کامل اینترنت در یمن پس از حمله هوایی به ساختمان ارتباطات در الحدیده و شهید و زخمی شدن شمار زیادی در الحدیده و صعده خبر دادند. شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد که در حملات ائتلاف متجاوز سعودی به صعده در شمال یمن، بیش از ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۲۰ نفر مجروح شدند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار