امام جمعه دلگان:

رفع مشکل راه‌های ارتباطی دلگان از ضروریات و نیاز‌های اساسی مردم است

امام جمعه دلگان گفت: بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیلاب سبب تخریب برخی زیرساخت‌ها شده که رفع مشکل راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی از ضروریات مهم این شهرستان و نیاز‌های اساسی مردم است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت الاسلام عظیم بامری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اهمیت توجه به راه‌های ارتباطی شهرستان دلگان پرداخت و گفت: یکی از مشکلات اساسی شهرستان دلگان ضعف زیرساخت‌های ارتباطی این شهرستان به شهرستان‌های مجاور است.

او گفت: اگر چه ریزش باران نعمت الهی تا حدود زیادی مشکل آب سفره‌های زیر زمینی را تامین کرد، اما ضعف راه‌های ارتباطی باعث رنجش مردم بویژه راننده‌هایی که در این راه‌ها تردد می‌کردند شده بطوریکه با شروع باران و طغیان رودخانه‌های فصلی چندین روز در این محور‌ها سرگردان شده و هیچ راهی برای عبور و مرور نداشتند.

امام جمعه دلگان با اشاره به بسته شدن راه‌های ارتباطی در ایام سیل  گفت: انچه برای مردم دلگان هم در این سیل و هم در سیل گذشته باعث رنجش و ناراحتی شده بود قفل تمامی محور‌های مواصلاتی بود بطوریکه علیرغم تلاش اداره راه برای بازگشایی، اما مجددا سیل محور‌های بازگشایی شده را تخریب و مسدود کرد.

او می گوید: اکنون مطالبه آحاد مردم دلگان تجویز نسخه‌ای شفا بخش برای رفع همیشگی مشکل راه‌های این شهرستان از سوی مسوولان است.

بامری با تشکر از دستگاه‌های دولتی، نظامی بویژه ارتش، سپاه، نیرو‌های امدادی خدماتی و گروه‌های جهادی گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همچنین نظامی و گروه‌های جهادی با حضور درجبهه خدمت رسانی به مردم سیل زده به نحو احسن به وظیفه خود عمل کردند که این جای بسی خوشحالی و امیدواری بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار