منصوری:

سن واکسیناسیون از ۱۲ به ۹ سالگی کاهش پیدا کرد

استاندار گفت: امروز سن واکسیناسیون از  ۱۲ به ۹ سال کاهش پیدا کرد، البته به صورت کاملا داوطلبانه و با رضایت والدین انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - منصوری گفت: جلسه امروز ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهور برگزار شد,که جزئیات این جلسه مدیریت، راهکار و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا بود چرا که ابتلا به کرونا در روز‌های اخیر افزایش پیدا کرده، ولی خوشبختانه مرگ ومیر و بستری‌ها افزایش پیدا نکرده است.

استاندار تهران گفت: باتوجه به اینکه در ماه های گذشته سن واکسیناسیون از ۱۲ سال شروع شده بود، امروز سن واکسیناسیون از   ۱۲ به ۹ سال کاهش پیدا کرد  البته واکسن زدن به صورت کاملا داوطلبانه و با رضایت والدین انجام می‌شود.

به گفته‌ منصوری هنوز مردم تزریق دوز سوم واکسن کرونا را جدی نگرفته اند که باید بیشتر به این موضوع توجه شود و بحث باز گشایی مدارس جدی‌تر در حال پیگیری است و کنترل ورودی فرودگاه امام خمینی بیشتر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
این واکسنها باید جلوی ابتلا را میگرفت ولی نگرفت؟! باید زنجیره را قطع میکرد و نکرد؟! باید جلوی فوت را میگرفت ولی نگرفت؟! وجدانا چطور اطمینان کنیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
چطور خوابتون میبره وقتی کودکان معصوم را سوژه ی آزمایش (موش آزمایشگاهی) میکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
من هرگز فرزندم را در این شرایط که خودمان در خانواده هم فوتی کرونایی و هم آسیب دیده ی ریوی کرونایی که الان شش ماه است که با دستگاه اکسیژن ساز زندگی میکنه داریم هرگز و هرگز فرزندم را به مدرسه نخواهم فرستاد حتی اگر از تحصیل عقب بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
منم مجبورم بچم رو سال دیگه مدرسه نفرستم،ترک تحصیل کنه بهتره،ابتدایی نمی تونه بهداشت رو رعایت کنه،مدرسشون سرویس بهداشتیش بالا زده ،اینه وضع بهداشت مدارس،بعد بازگشایی هم می کنن
آخرین اخبار