تقدیر و تجلیل از عوامل مستند «الماس‌ها ماندگارند»

با حضور برخی از عوامل صداوسیما خراسان رضوی و دیگر مسئولین استانی، از عوامل مستند «الماس‌ها ماندگارند» تقدیر و تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و عوامل صدا و سیما از عوامل مستند الماس‌ها ماندگارند تقدیر و تجلیل شد.

علیرضا ابوترابی قائم مقام صدا و سیما خراسان رضوی در این مراسم گفت: صدا و سیما از این‌چنین مستند‌ها و پروژه‌ها که یکی از دغدغه‌های مدیر کل هم می‌باشد بسیار استقبال می‌کند و امیدواریم که با همکاری دیگر ارگان‌ها و مسئولان استانی بتوانیم تولیدات بیشتری در این زمینه داشته داشته باشیم.

محمدحسین محمدی تهیه کننده‌ی مستند الماس‌ها ماندگارند گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از آزادگان، آنان را الماس‌های ماندگار خطاب فرمودند که نام این مستند نیز برگرفته از فرمایشات ایشان میباشد.

جواد علیزاده کارگردان و نویسنده این مستند گفت: این کار در سیزده قسمت تهیه شده که هر قسمت آن مشخص کننده دوران زندگی یکی از آزادگان سرافراز و فعالیت‌های این عزیزان قبل از اسارت تا زمان حال است.

این مستند که روایتگر صبر و استقامت آزادگان خراسانی در سال‌های اسارت است در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و به مناسبت سالروز ورود آزادگان و چهلمین سالگرد دفاع مقدس روی آنتن شبکه استانی خراسان رضوی رفته است.

انتهای پیام//ف.ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار