کرمانشاه را آنگونه که شایسته است معرفی کنیم

نشست بررسی مسائل و مشکلات استان‌ها با حضور وزیر کشور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران و با حضور معاونین استاندار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: در روز پر برکت ولادت حضرت زهرا (س) نشستی با وزیر کشور و معاونین برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات اساسی استان کرمانشاه در حوزه‌های مختلف مطرح شد.

بهمن امیری‌مقدم گفت: باید تلاش کنیم مرز‌های استان کرمانشاه را در زمینه تبادل کالا و برقراری تردد مسافری فعال کنیم و مشکلات این حوزه‌ها را از طریق برقراری یک تعامل دوطرفه با استان‌های همجوار در کشور عراق مرتفع کنیم و از این طریق به توسعه استان کمک کنیم.

تاکنون شاهد بارش مناسب نزولات آسمانی و به ویژه برف در استان کرمانشاه بوده‌ایم و با تلاش همه مجموعه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های نظامی و دستگاه‌های خدمات رسان شاهد مشکل حادی در استان نبودیم.

به گفته امیری‌مقدم در این نشست قرار شد یک مجموعه ماشین آلات برای استان‌ها از جمله کرمانشاه تهیه شود تا دستگاه‌های مربوطه بتوانند در مواقع لزوم مانند برف و یخبندان خدمات جاده‌ای و شهری مناسب‌تری را ارائه دهند.

 از هم اکنون باید برای تأمین آب شرب شهروندان در تابستان آینده چاره اندیشی کنیم و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم و اعتبارات مورد نیاز را تأمین کنیم. رهبر معظم انقلاب از کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کردند باید همه در برنامه ریزی‌ها و اولویت بندی‌ها این توصیف ماندگار را مدنظر داشته باشیم.

از همشهریان و هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌کنم همه دست به دست هم دهیم و کرمانشاه را آنگونه که شایسته جایگاه تاریخی و فرهنگی این دیار زیبا و پهلوان پرور است به همگان معرفی کنیم.کرمانشاه نقش بسیار برجسته‌ای در تاریخ ایران داشته و در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز کاملاً نقش آفرین بوده است.

مشکلات در همه جا وجود دارد و اگر در این میان تنها مشکلات را برجسته کنیم و چهره زیبایی از کرمانشاه ترسیم نشود سرمایه‌گذار‌ها از استان ما گریزان می‌شوند. باید تلاش کنیم با معرفی جذابیت‌ها و فرصت‌های کرمانشاه و رفع موانع تولید بستر را برای با سرمایه‌گذاری کارآفرینان توانمند فراهم کنیم و از این طریق ظرفیت‌های تازه‌ای برای اشتغال جوانان ایجاد کنیم.

برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدتی را برای توسعه استان کرمانشاه در نظر گرفته‌ایم که باید هرچه زودتر عملیاتی شوند تا بتوان با کمک آن‌ها مشکلات حوزه‌های مختلف را حل کرد.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.