وصل شدن آب شرب ۸۲ روستای استان کرمانشاه

آب شرب ۸۲ روستای استان کرمانشاه که به علت بارش برف و برودت هوا قطع شده بود با تلاش نیرو‌های شرکت آب و فاضلاب استان مجدد وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : بارش برف و برودت هوا موجب وارد آمدن خساراتی به تاسیسات آبرسانی استان شد که به موجب این اتفاق آب شرب ۱۰۷ روستا در سطح استان قطع شد.

علیرضا کاکاوند گفت : با تلاش ۱۱ اکیپ از پرسنل این شرکت در حال حاضر مشکل قطع آب شرب در ۸۲ روستای شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، جوانرود، روانسر، پاوه، سنقر و کلیایی، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب پس از ۲۴ ساعت مرتفع شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تلاش پرسنل این شرکت جهت رفع مشکل ۲۵ روستای باقی مانده و خدمات رسانی به آن‌ها ادامه دارد.

با توجه به برودت هوا و احتمال بروز حادثه یخ زدگی تاسیسات، اکیپ‌های حوادث و اتفاقات این شرکت در سطح استان به صورت مستمر از تاسیسات آبرسانی بازدید به عمل آورده تا در صورت بروز مشکل بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام کنند.

 ۲ هزار و ۶۰۰ روستای دارای سکنه در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد هزار و ۹۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.