انتقال۲بیمارگرفتار درکولاک شدیدروستای چنار توسط هوانیروز کرمانشاه

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت: با توجه به دور افتاده بودن و صعب‌العبور بودن روستای چنار در منطقه سرفیروزآباد به دلیل بارش برف و کولاک شدید در این استان طی هفته گذشته و در پی وصول گزارشی مبنی بر اعلام شروع درد‌های زایمان یک مادر باردار اهل این منطقه، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی این پایگاه به محل اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- غلامرضا شایان گفت:  مادری باردار در قالب یک سورتی پرواز مردم‌یاری، در اسرع وقت توسط تیزپروازان پایگاه هوانیروز کرمانشاه برای ادامه روند درمانی به بیمارستان منتقل شد. همچنین امدادگران اورژانس هوایی این پایگاه در قالب یک سورتی پرواز دیگر یک بیمار با حال وخیم را از همان منطقه به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه منتقل کردند.

به گفته شایان، طی چند روز گذشته پنج سورتی پرواز نجات بخش توسط بالگرد‌های امداد هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه در مناطق صعب‌العبور و مناطقی که به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بودند، انجام شده است.

 بالگرد‌های این پایگاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارند. اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار