تصویب اعتبارات انسداد تمام مرز‌های کشور

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعتبارات مورد نیاز برای تقویت انسداد مرز‌های کشور به ویژه مرز‌های آذربایجان‌غربی تصویب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - یعقوب رضازاده گفت: پس از ارتقای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، جلسات تخصصی توسط کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با فرمانده مرزبانی ناجا و فرمانده نیروی انتظامی در هفته گذشته هم در ستاد ناجا، هم در ستاد مرزبانی و هم در صحن کمیسیون امنیت، برگزار شده است.

وی می گوید: تمامی اعتبارات مورد نیاز برای تقویت انسداد مرز‌های کشور به ویژه مرز‌های آذربایجان‌غربی و تقویت پاسگاه‌ها، برجک‌ها و آسفالت جاده‌های مرزی و برق و آب بدون اینکه کاهش یابد، تصویب شده است.

به گفته دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کمیسیون تلفیق سال ۱۴۰۱ نیز از سوی اعضای این کمیسیون تقویت مرز‌های کشور را به طور پیگیری می کنند تا اعتبارات نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش و ناجا تامین شود.

نماینده مردم سماس گفت: این اعتبارات برای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیشنهاد شده و در این رابطه کمیسیون تخصصی نیز تشکیل یافته و امید است که این موضوع در کمیسیون تلفیق تصویب و برای سال ۱۴۰۱ به منظور تقویت بنیه دفاعی کشور ابلاغ شود.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.