تاکید بر درآمد‌های پایدار در مشهد به‌جای شهر فروشی در بودجه ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از نکات مورد توجه در بودجه ۱۴۰۱، تاکید بر درآمد‌های پایدار و منطقی به جای شهر فروشی و تخلفات ساختمانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حسین حسامی گفت: یکی از نقاط عطف در بودجه سال ۱۴۰۱، مکان‌محوری پروژه‌های شهری است که امکان مشاهده و جانمایی نظارت بر پروژه‌ها را در بستر داشبورد مدیریتی وجود دارد و قابلیت دسته‌بندی و برش‌های مختلف را به مدیریت شهری می‌دهد.

  لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ که در جلسه علنی شورای شهر مشهد که اخیر توسط شهردار به شورای شهر تقدیم شد، جمع منابع و مصارف لایحه پیشنهادی ۲۶ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان بوده که به نسبت اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰، رشد ۴۲ درصدی داشته است.

به گفته او یکی از نکات مورد توجه در بودجه ۱۴۰۱، تاکید بر درآمد‌های پایدار و منطقی به جای شهر فروشی و تخلفات ساختمانی است، باید به سمت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و روش‌های متنوع و ابزار‌های نوین تامین مالی در حوزه‌های مختلف، به ویژه تامین مالی جمعی در حوزه‌های اقتصادی و درآمدی حرکت کرد.


بیشتر بخوانید


حسامی گفت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های نیمه تمام، جاری‌سازی نظام اولویت‌بندی، تاکید بر پروژه‌های کارا و اثربخش به نفع مردم و نهایتاً تاکید ویژه به مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر و افزایش سهم پروژه‌های عمرانی در توسعه نواحی حاشیه شهر، دیگر محور‌های مورد توجه در بودجه سال آینده بوده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۴ درصد از اعتبارات عمرانی و ۱۱ از اعتبارات جاری مربوط به حوزه فرهنگی بوده که این عدد را به ۱۱۴ میلیارد تومان افزایش داشته است.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.