برپایی چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در زنجان

مدیرعامل نمایشگاه های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت:چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از روزسه شنبه در نمایشگاه‌ کاسپین زنجان برپاشده است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - قندیلی گفت: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحد‌های تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، أخذ نمایندگی در استان، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه فرش دستباف است.

او می گوید: همزمان با چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دهمین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی نیز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برپاشده است.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه های بین‌المللی کاسپین زنجان فضای عمومی اختصاص یافته به دهمین نمایشگاه خانه مدرن و دکوراسیون داخلی هزار و ۵۰۰ مترمربع است که ۴۰ درصد آن به لوستر، ۳۰ درصد کالای خواب، ۱۰ درصد لوازم خانگی، ۱۰ درصد فرش ماشینی و ۱۰ درصد دیگر نیز به دکوراسیون اختصاص یافته است.

قندیلی گفت: در این نمایشگاه ۴۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، اردبیل، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان شرکت کرده اند.

او بابیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در فضای عمومی اختصاص یافته هزار و ۳۰۰ مترمربع برگزار می‌شود، گفت: بیشترین مشارکت متراژ نمایشگاهی این بخش نیز ۶۰ درصد فرش دستباف و ۴۰ درصد دیگر نیز تابلو فرش است.

مدیرعامل نمایشگاه های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: در این نمایشگاه هم ۳۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، گلستان، قم حضور دارند و به عرضه کالای خود می‌پردازنند.

به گفته قندیلی این نمایشگاه از پنجم تا نهم ماه بهمن دایر است و عموم علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.