تظاهرات حمایتی از مردم یمن با حضور نمازگزاران جمعه

تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن، پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته در خراسان جنوبی برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت شدید کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی ـ اماراتی به رهبری آمریکای مستکبر و حمایت صهیونیست کودک کش، با صدور اطـلاعیه‌ای از مردم خراسان جنوبی دعوت به حضور در تظاهرات سراسری علیه کشتار وحشیانۀ مردم مظلوم یمن کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

اخبار تأسف بار حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر امریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده، اندوه فراوانی در میان مردم کشور‌های اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورد.

در این میان دخالت مستقیم برخی کشور‌های عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت مرگبار سازمان همکاری‌های اسلامی و مجامع بین المللی به اصطلاح حقوق بشری در قبال این جنایات هولناک، تأمل برانگیز است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت شدید اقدامات غیر انسانی و کشتار بی رحمانۀ مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف عبری ـ عربی از مردم خراسان جنوبی دعوت می‌کند تا همگام با ملت فهیم و رشید و استکبارستیز ایران اسلامی بعد از اقامۀ نماز عبادی ـ سیاسی جمعۀ این هفته (۸ بهمن) با تظاهرات در تمامی مصلی‌ها همزمان با سراسر کشور، ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن، خشم و نفرت و انزجار خود را علیه جبهۀ عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک کش فریاد کنند.

این تظاهرات در شهر بیرجند بعد از اقامه نماز جمعه از درب مسجد جامع المهدی (عج) به سمت میدان نماز برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.