استاندار خراسان رضوی خبر داد

راه‌اندازی قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: با هدف رفع مشکلات اقتصادی و تولید، قرارگاه مرکزی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی طی دهه فجر در استان راه‌اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -یعقوبعلی نظری در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی استان با رئیس قوه قضائیه در مشهد گفت: در این قرارگاه هشت قرارگاه فرعی و موضوعی در حوزه‌های مختلف از جمله دامداری، کشاورزی، صنعت و زیرساختی تشکیل و مسائل به صورت زیرساختی بررسی خواهد شد.

به گفته او با راه اندازی قرارگاه حمایت از فعالیت های اقتصادی  نقطه مرکزی مدیریت و حمایت از جریان اقتصادی استان تشکیل خواهد شد و راهبرد‌های استانی و هماهنگی بین‌بخشی در این قرارگاه انجام و کنترل‌های لازم صورت خواهد گرفت.

استاندار خراسان رضوی گفت: رشد اقتصادی این استان برای سال آینده ۷.۲ درصد تعیین شده که به همت بخش خصوصی و با تأمین منابع مورد نیاز برای رسیدن به این رشد برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

نظری گفت: ظرفیت‌های مهمی برای فعالیت‌های اقتصادی و اثرگذاری اقتصادی در این استان فراهم شده و وجود مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) نیز منبع پرفیض معنوی در استان است که علاوه بر برکات فرهنگی، معنوی و اجتماعی می‌تواند برکت اقتصادی نیز داشته باشد.

او گفت: اقتصاد زیارت موضوع مهمی است که اگر زمینه زیارت آسان، ارزان و عمومی برای زائران داخلی و خارجی فراهم شود، اثربخشی اقتصادی خواهد داشت.

انتهای پیام//م.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار