کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از یک خودرو

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان هفتکل خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سردار سید محمد صالحی گفت: در اجرای رصد وکنترل عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان، با کار اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محدوده شهرستان"هفتکل" دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی، با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شد، مأموران پلیس خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف کردند.

سردار صالحی می گوید: در این عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر که یکی از متهمان بر اثر تیر اندازی زخمی شد و ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.