واکنش ملی پوشان فوتبال ایران به پیروزی برابر عراق

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پیروزی برابر عراق و راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی را بیان کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر به مصاف عراق رفت و در پایان با تک گل مهدی طارمی به برتری رسید.

ملی پوشان کشورمان که با این پیروزی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست آوردند، درباره پیروزی برابر عراق نکاتی را بیان کردند. سیاوش یزدانی، مدافع تیم ملی گفت: خدا را شکر می‌کنم که سریع‌ترین صعود تاریخ تیم ملی به جام جهانی رقم خورد و این اتفاق را به مردم تبریک می‌گویم.

سیاوش یزدانی

امیر عابدزاده، دروازه بان تیم ملی نیز گفت: زود به جام جهانی رسیدیم و امیدوارم برای حضور در این مسابقات برنامه‌ریزی خوبی انجام شود. این پیروزی و خوشحالی را به ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم در جام جهانی موفق باشیم. مسئولان وعده دادند که از تیم ملی حمایت کنند و امیدوارم این وعده عملی شود.

امیر عابدزاده

مهدی طارمی که زننده تک گل تیم ملی برابر عراق بود گفت: همین که دل مردم برای چند ساعت شاد می‌شود بسیار خوب است. امیدوارم در بازی‌های آینده با اقتدار به کارمان ادامه دهیم تا قدرت تیم ملی ایران در آسیا را نشان دهیم.


بیشتر بخوانید


مهدی طارمی

تیم ملی ایران به عنوان نخستین تیم آسیایی سهمیه جام جهانی قطر را به دست آورد تا برای ششمین بار در این مسابقات حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار