ورود ۲۷ سرمایه گذار برای راه اندازی مجتمع گلخانه‌ای بلداجی

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۲۷ سرمایه‌گذار، برای راه اندازی مجتمع گلخانه‌ای بلداجی ورود کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -  دلشاد جهانبخشی گفت:  برای ایجاد مجتمع گلخانه‌ای بلداجی هزینه‌ای میلیاردی صورت گرفته است و بیش از ۲۷ سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی آن ورود پیدا کرده‌اند؛ این مجتمع پس از ۱۵ سال معطلی و جلب موافقت دستگاه‌های دولتی مختلف به مراحل تکمیل و بهره‌برداری نزدیک شده است.

طرح موضوع احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای از حدود سال ۱۳۸۰ در استان مطرح شد که در آن زمان طرح مجتمع بلداجی به دلیل اهمیت چگونگی تامین آب به همراه چندین طرح مجتمع گلخانه‌ای دیگر راکد ماند.

در طی سال‌ها ۸۷ و ۱۳۸۸ پس از جابه‌جایی حلقه‌های چاه آب و بررسی‌های مجدد طرح، ایجاد مجتمع گلخانه‌ای در شهر بلداجی به تایید رسید، اما پس از آنکه عده‌ای از پذیرندگان طرح به دلایلی همچون ناتوانی مالی از ادامه و اجرای آن انصراف دادند، ایجاد مجتمع در ۲ سال گذشته به شرکت شهرک‌های کشاورزی سپرده شد.


بیشتر بخوانید


مجتمع گلخانه‌ای بلداجی با ظرفیت اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر در زمینی به وسعت ۱۸ هکتار ایجاد شده است؛ امید می‌رود با پایان یافتن اقدامات زیرساختی شرکت گاز در منطقه، به زودی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.