صف‌های خرید و فروش سهام در نهم بهمن

در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۸۶۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۲۲۸ واحد  گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۹ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۴ هزار و ۲۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با رشد ۱۶ هزار و ۸۶۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۲۲۸ واحد  گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۴۴۴ واحد در ارتفاع  ۳۲۱ هزار و ۲۰۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر بر شاخص بورس داشته اند.

خودرو، فولاد و فملی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار هستند. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۳۹ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۱۷۳ واحدی قرار گرفت.

سه نماد آریا، زاگرس و سمگا بیشترین تاثیر را بر فرابورس داشته اند. در این دقایق بازار ۱۱۶ نماد در صف خرید و ۵۵ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۴ هزار و ۳۲۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۶۹۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۸۵۸ واحد در ارتفاع ۳۲۳ هزار و ۶۱۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و فارس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. خودرو، فولاد و خساپا سه نماد پرتراکنش این دقایق بازار هستند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۲۰ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۲۵۴ واحد قرار گرفت. نماد آریا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس در این دقایق گذاشته است.

در ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۷ هزار و ۴۷۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۴۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵ هزار و ۷۶۴ واحد در ارتفاع ۳۲۴ هزار و ۵۲۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند. خودرو، فولاد و بکاب پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۸۹ هزار واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۳۲۳ واحدی قرار گرفت. آریا، زاگرس و صبا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تاکنون داشته‌اند. در این دقایق ۲۶۹ نماد در صف خرید و ۶۳ نماد در صف فروش است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۲۹ هزار و ۶۰۸ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۷۶ واحدی متوقف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار