آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا -۱۰ بهمن

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - پنجره  نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان فوتبال اروپا از اول ژانویه سال ۲۰۲۲  در انگلیس، آلمان و اسکاتلند بازگشایی شده و روز ۳۱ ژانویه بسته می‌شود اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا و سری آ، این پنجره از سوم ژانویه باز شده است و ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد.

در این روز‌های پایانی فصل زمستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، اخبار گوناگونی در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن ها اشاره می‌کنیم.

  • فیل جونز، مدافع منچستریونایتد ممکن است در میانه فصل راهی فرانسه شود، زیرا طبق گزارش ها، تیم بوردو به دنبال جذب این مدافع میانی است. بازیکن سابق انگلیس که در چند فصل گذشته با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم کرده بود، اخیراً برای شیاطین سرخ به میادین بازگشته است.
  • به گزارش استاندارد، انتقال تانگوی اندومبله از تاتنهام به پاری سن ژرمن در خطر منتفی است. غول‌های فرانسوی در حال تلاش برای یافتن فضایی در تیم پر ستاره خود برای این هافبک هستند که در حال مذاکره بر سر قرارداد قرضی است.
  • اگر عثمان دمبله قبل از پایان مهلت روز دوشنبه بارسلونا را ترک کند، به احتمال زیاد به یک باشگاه لیگ برتری خواهد پیوست.

باشگاه بارسلونا

  • اریک بیلی به جدایی از منچستریونایتد نگاه مثبتی ندارد.
  • استون ویلا از رقابت برای جذب بنتانکور بازیکن یوونتوس کناره گیری کرد. پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن وجود ندارد. حالا اسپرز برای جذب این بازیکن اروگوئه‌ای در موقعیت بهتری است.
  • الهلال قصد دارد اودیون ایگالو، مهاجم سابق واتفورد و منچستریونایتد را به خدمت بگیرد. توافق بر سر شرایط شخصی تا ژوئن ۲۰۲۳ صورت گرفته است. ایگالو جانشین الهلال گومیس خواهد بود.
  • فیورنتینا جانشین ولاهوویچ را جذب کرد. کمتر از یک روز پس از رسمی شدن انتقال دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا به یوونتوس، باشگاه فلورانسی آرتور کابرال بازیکن تیم اف سی بازل سوئیس را به جای او به خدمت گرفت.
  • باشگاه اینتر از جذب رسمی فیلیپه کایسدو مهاجم ۳۳ ساله تیم فوتبال جنوا به صورت قرضی خبر داد. او در فصل جاری رقابت‌های سری A، در ۹ بازی‌اش در سری A یک گل به ثمر رسانده است.

نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • لیدز قصد ندارد رافینیا وینگر برزیلی خود را در ژانویه بفروشد.لیدز همچنان به فکر جذب قرضی تاکومی مینامینو از لیورپول است.
  • به گزارش فوتبال نیوز آلمان، اسکای آلمان، فاش کرده است که در انتقال قرضی رابین گوسنس از آتالانتا به اینترمیلان بند غیرمتعارفی وجود دارد. گفته می‌شود که این قرارداد در واقع برای ۱۸ ماه است و نه ۶ ماه، اما تعهد به خرید ۲۵ میلیون یورویی به علاوه پاداش تنها زمانی فعال می‌شود که اینتر اولین گل رقابتی خود را در فصل ۲۰۲۲/۲۳ به ثمر برساند. زمانی که این انتقال دائمی شود، قرارداد گوسنس با اینتر تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت.
  • یوونتوس به سرعت برای جذب دنیس زکریا از بوروسیا مونشن گلادباخ اقدام کرده است. بر سر شرایط شخصی قبلاً توافق شده است و تنها چیزی که باقی مانده این است که باشگاه آلمانی به پیشنهاد ۶ تا ۷ میلیون یورویی چراغ سبز نشان دهد.
  • اورتون و کریستال پالاس هر دو در حال مذاکره برای انتقال قرضی فن د بیک از منچستریونایتد هستند. تصور می‌شود که والنسیا در حال حاضر از خرید این بازیکن منصرف شده و روی اهداف دیگر تمرکز کرده است.
  • اینترمیلان تایید کرد که استفانو سنسی به صورت قرضی برای باقی فصل به سمپدوریا پیوسته است. هافبک میانی در سپتامبر ۲۰۲۰ به اینتر پیوست و ۵۲ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده است. قرارداد او با باشگاه اینتر تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد
  • طبق گزارش The Sun، اگر رالف رنگنیک به عنوان سرمربی منچستریونایتد باقی بماند، پل پوگبا پس از تابستان ۲۰۲۲ هم در این تیم خواهد ماند. این ستاره فرانسوی به قدری تحت تاثیر سرمربی آلمانی و برنامه‌ای که برای او در یونایتد دارد قرار گرفته است که مایل است نظر خود را در مورد آینده تغییر دهد.

باشگاه منچستر یونایتد

  • والنسیا در حال مذاکره مستقیم با تاتنهام برای تکمیل قرارداد قرضی برایان ژیل خواهد بود. اسپرز در ساعات آینده تصمیم نهایی را خواهد گرفت. والنسیا همچنین در مورد جذب قرضی آماد دیاوارا با آ اس رم گفت و گو خواهد کرد.
  • یوونتوس سعی خواهد کرد تا قبل از دوشنبه راه حلی برای آرون رمزی بیابد. برنلی می‌خواهد فورا او را به خدمت بگیرد، اما در حال حاضر هیچ چراغ سبزی از سمت بازیکن وجود ندارد. در همین حال، مذاکرات برای انتقال قرضی آرتور ملو به آرسنال به شکست انجامید.

باشگاه یوونتوس

  • لیورپول و اف سی پورتو در حال آماده سازی مدارک برای تکمیل قرارداد لوئیز دیاز هستند. باشگاه‌ها در حال گفت و گو در مورد جزئیات نهایی هستند. در حالی که دیاز با شرایط شخصی برای پیوستن فوری به لیورپول موافقت کرده است. لوئیس دیاز با قراردادی ۵ ساله با لیورپول قرارداد امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار