امام جمعه کاشان:

عیب برخی مدیران در زمان خدمت دوگانگی دیدگاه است

امام جمعه کاشان گفت: شأن و جایگاه خدمت در نظام جمهوری اسلامی کارنامه‌ای زیبا با محوریت دین و اخلاق است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آیت الله عباسعلی سلیمانی گفت: عیب برخی مدیران در زمانی که مشغول به خدمت می‌شوند دوگانکی دیدگاه در مقابله با دیگران است شأن و جایگاه خدمت در نظام جمهوری اسلامی کارنامه‌ای زیبا با محوریت دین و اخلاق است.

او گفت: رسالت و مسئولیت سنگین همه ما مسئولان و مدیران خدمت به ملتی و نظامی است که هزاران نفر جان و خون را در راه حفظ و تثبیت آن فدا کردند

او این موضوع را در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید کاشان بیان کرد.

علی اکبر مرتضایی فرماندار سابق کاشان در این مراسم گفت: راه‌اندازی فرودگاه کاشان به عنوان فرودگاه معین اصفهان، راه‌اندازی رادیو کاشان، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، تحول در حوزه راهسازی بویژه در برزک و بادرود و ساخت طرح کلان زیرگذر کاشان، کسب رتبه نخست روستاها در اجرای پروژه اقدام ملی مسکن محرومان و کسب رتبه نخست پرداخت تسهیلات کرونایی از خدمات شاخص او در دوره خدمت بوده است.

او گفت: کاشان یکی از ۶ شهرستان موفق در اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت ‌‌از نظر سازمان یونسکو است، اجرای طرح مثلث گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و‌نطنز برای نخستین بار در کشور از افتخارات ما بوده است. ثبت نخستین روز محرم به عنوان روز بزرگداشت شعر آیینی و محتشم کاشان، راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس و افتتاح دانشگاه فرهنگیان برخی از خدماتی است که در دوره فرمانداری با کمک همه نیروها انجام شد.

محمد شریف زارعی فرماندار جدید کاشان در خصوص برنامه های خود در شهرستان کاشان، گفت: تکیه بر ظرفیت‌های شاخص و کلان در حوزه های تاریخ، گردشگری، ارتباطات، صنعت، مراکز دانشگاهی، فرهنگ و تمدن بیش از هفت هزار و ۵۰۰ ساله کاشان محورهای اصلی برنامه های او در مسیر خدمت است.

او می گوید: تفویض اختیارات استانی برای ارائه خدمات بیشتر وسریع‌تر از دیگر محورهای او است.

محمدشریف زارعی با حکم وزیر کشور، به عنوان فرماندار کاشان منصوب شد. زارعی متولد سال ۱۳۵۸ و دارای مدرک دکترای مکانیک و عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) است. پیش از او علی اکبر مرتضایی قهرودی شهریور از سال ۹۷ تا کنون به فرماندار کاشان بود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار