شمسایی:

اسکوچیچ عملکرد قابل قبولی در تیم ملی فوتبال داشته است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اسکوچیچ در تیم ملی عملکرد بسیار درخشانی از خود نشان داده و برازنده فوتبال ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان - وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است که شکست دادن عراق در ۳ بازی پیاپی نشان می‌دهد که اسکوچیچ پیروزی با تیم ملی فوتبال ایران را بلد است و می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ هم نتایج خوبی بگیرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در ۱۰ سال گذشته ۳۱ بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل این بازی ها، ۱۸ پیروزی برای ایران، ۶ پیروزی برای عراق و ۷ تساوی بوده‌ است. همچنین ملی پوشان کشورمان در ۴ سال گذشته نتوانسته بودند مقابل عراقی‌ها به پیروزی دست پیدا کنند.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان ضمن تمجید از عملکرد کارلوس کی روش (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال) در جام جهانی گذشته، اعتقاد دارد که اسکوچیچ نیز راه سرمربی پرتغالی را ادامه می‌دهد و باید از او حمایت کرد.

اسکوچیچ در دوران حضور خود در ایران در ۱۴ بازی موفق به کسب ۱۳ پیروزی و یک تساوی شد که چنین عملکردی در میان سرمربیان ایرانی بی سابقه بوده است.

وحید شمسایی سر مربی تیم ملی فوتسال گفت: اسکوچیچ و تیم ملی فوتبال کشورمان باید در بازی با امارات و کره جنوبی هم به پیروزی برسند تا با همان اقتدار همیشگی به مسابقات جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را منوط به برگزاری دیدار‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ جهان می‌داند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار