استاندار سمنان:

طرح‌های افتتاحی ۳۰‌هزار و ۷۵۰ شغل ایجادمی‌کند

هاشمی گفت: ایجاد بیش از ۳۰ هزار اشتغال در استان سمنان و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید با بهره‌برداری از طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر فراهم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - سید محمدرضا هاشمی گفت: دهه فجر امسال ۸۵۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۲ هزار میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری می‌رسید.

از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر امسال در استان سمنان ۳۹۳ طرح با اعتبار ۶هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال مربوط به بخش عمرانی و ۴۵۸ طرح با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد ریال مربوط به بخش اقتصادی است.

استاندار سمنان گفت: چهار هزار میلیارد ریال تخصیص اعتبار از محل مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان ابلاغ شد

سمنان استان پیشرو در اجرای طرح ملی جهش تولید مسکن

استاندار سمنان گفت: سمنان جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح ملی جهش تولید مسکن است و اکنون در ۱۹ شهر استان زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن تامین شد و به عنوان دومین استان در کشور، عملیات اجرایی احداث این واحد‌های مسکونی آعاز شد.

 ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد روستایی در حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهمیه استان سمنان است که تاکنون برای ۷۳ درصد این میزان قرارداد منعقد شده که ارزشمند است.

 بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان سمنان با پرداخت ۱۴.۶ درصد اعتبارات تسهیلات رونق تولید کشور، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / ن 

برچسب ها: دهه فجر ، طرح عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.