برنامه‌های دهه مبارک فجر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور، برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - صبح امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

ساعتی پیش رژه موتوری، تاکسی‌ها، خودرو‌های سواری و آفرود در شهرکرد از میدان دانش تا مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

همزمان با دهه فجر امسال ۱۹۱ طرح مختلف در این استان بهره برداری و زمینه اشتغال ۶۶۲ نفر فراهم می‌شود.


بیشتر بخوانید


برای این طرح‌ها ۹۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون تومان اعتبار از محل بودجه‌های دولتی ملی، استانی و داخلی، آورده بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و منابع دیگر هزینه شده است.

غبارروبی و گلباران قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اجرای برنامه مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی، نورافشانی بام ایران و طنین بانگ الله اکبر همزمان با شب ۲۲ بهمن، افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های مختلف از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان چهارمحال و بختیاری است.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.